بیوگرافی ملیسا راوش

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ملیسا راوش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیسا راوش، بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تئوری بیگ بنگ»، فیلم سینمایی «برنز» و فیلم سینمایی «The Laundromat» فعالیت داشته است.

زندگینامه ملیسا راوش

بیوگرافی ملیسا راوش

فعالیت هنری

ملیسا راوش نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۶ سالگی در فیلم Delirious به کارگردانی Tom DiCillo بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال تئوری بیگ بنگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ملیسا راوش محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون استیو بوشمی، مایکل پیت، الیسون لومن و جینا گرشون را تجربه کرد.

ملیسا راوش در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ملیسا راوش در این سال، بازیگری در سریال تئوری بیگ بنگ محسوب می‌شود.

ملیسا راوش سال ۱۳۸۶ در ۲۷ سالگی در سریال تئوری بیگ بنگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. ملیسا راوش توانست با بازی در سریال تئوری بیگ بنگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو و سیمون هلبرگ بر تجارب او افزود.

ملیسا راوش علاوه‌بر سریال تئوری بیگ بنگ، سال ۱۳۹۴ در ۳۵ سالگی در فیلم برنز نیز بازی کرده است. ملیسا راوش این‌بار با Bryan Buckley یعنی کارگردان فیلم برنز و هنرمندانی چون Gary Cole، هیلی لو ریچاردسون، Thomas Middleditch و سباستین استن همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی آرام جعفری

با اینکه ملیسا راوش را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم،

اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است.

ملیسا راوش علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر ملیسا راوش در حرفه‌ی نویسنده، فیلم برنز است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملیسا راوش
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه