بیوگرافی نیکولا مزهر

4 سال پیش
بیوگرافی نیکولا مزهر
Rate this post

بیوگرافی نیکولا مزهر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکولا مزهر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نیکولا مزهر می‌توان به بازیگری در سریال جاده یاس(درب الیاسمین) اشاره کرد.

زندگینامه نیکولا مزهر

بیوگرافی نیکولا مزهر

فعالیت هنری

نیکولا مزهر در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیکولا مزهر در این سال، بازیگری در سریال جاده یاس(درب الیاسمین) به کارگردانی ایلی ف. حبیب محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیکولا مزهر بازی در سریال جاده یاس(درب الیاسمین) بوده است. نیکولا مزهر کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ سریال جاده یاس(درب الیاسمین) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با ایلی ف. حبیب همکاری داشته است. نیکولا مزهر توانست با بازی در سریال جاده یاس(درب الیاسمین) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر باسم مغنیه، کارلوس عازار، نقولا دانیال و جان قسیس بر تجارب او افزود.

اینستاگرام نیکولا مزهر یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. نیکولا مزهر در اینستاگرام بیش از ۱۲۸،۰۸۰ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱۶۸ نفر را دنبال می‌کند. همچنین نیکولا مزهر تاکنون در اینستاگرام بیش از ۷۴۵ پست بارگذاری کرده است. نیکولا مزهر فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۵،۰۶۳ لایک و ۵۸ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی نیکولا مزهر تاکنون بیش از ۱۰،۴۱۱ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی نیکولا مزهر تاکنون بیش از ۱،۱۷۱ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان مدن
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکولا مزهر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه