بیوگرافی ریچل نیکولز

4 سال پیش
بیوگرافی ریچل نیکولز
Rate this post

بیوگرافی ریچل نیکولز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ریچل نیکولز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «وحشت در آمیتی ویل»، فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» و فیلم سینمایی «جی.آی.جو: ظهور کبرا» فعالیت داشته است.

زندگینامه ریچل نیکولز

بیوگرافی ریچل نیکولز

فعالیت هنری

ریچل نیکولز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۲۴ سالگی در فیلم Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd به کارگردانی Troy Miller بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم وحشت در آمیتی ویل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ریچل نیکولز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Derek Richardson، Eric Christian Olsen، یوجین لوی و Timothy Stack را تجربه کرد.

ریچل نیکولز در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ریچل نیکولز در این سال، بازیگری در فیلم وحشت در آمیتی ویل به کارگردانی Andrew Douglas و فیلم Shopgirl به کارگردانی Anand Tucker محسوب می‌شود.

فیلم وحشت در آمیتی ویل

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ریچل نیکولز بازی در فیلم وحشت در آمیتی ویل بوده است. ریچل نیکولز سال ۱۳۸۴ در ۲۶ سالگی در فیلم وحشت در آمیتی ویل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Andrew Douglas همکاری داشته است. ریچل نیکولز توانست با بازی در فیلم وحشت در آمیتی ویل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رایان رینولد، Melissa George، Jimmy Bennett و Jesse James بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زاک افرون

ریچل نیکولز علاوه‌بر فیلم وحشت در آمیتی ویل، سال ۱۳۸۸ در ۳۰ سالگی در فیلم پیشتازان فضا نیز بازی کرده است. ریچل نیکولز این‌بار با جی. جی. آبرامز یعنی کارگردان فیلم پیشتازان فضا و هنرمندانی چون کریس پاین، زکری کینتو، سایمون پگ و لئونارد نیموی همکاری داشت.

در این سال‌ها ریچل نیکولز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Leo Howard با ۲ مرتبه و Tracie Thoms با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ریچل نیکولز داشته‌اند.

فیلم ها

جی.آی.جو: ظهور کبرا
کونان بربر
خشم
جنگ چارلی ویلسون
خواهری از سفر آرزوها ۲
احیای قهرمان
الکس کراس
پاییز در نیویورک
ذهن‌های مجرم (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریچل نیکولز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه