بیوگرافی جنیفر ایلی

4 سال پیش
3.1/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی جنیفر ایلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جنیفر ال، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «سخنرانی پادشاه»، فیلم سینمایی «من غول ها را می‌کشم» و فیلم سینمایی «Possession» فعالیت داشته است.

زندگینامه جنیفر ایلی

بیوگرافی جنیفر ایلی

فعالیت هنری

جنیفر ال نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۲۵ سالگی در فیلم Backbeat به کارگردانی Iain Softley بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم من غول ها را می‌کشم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جنیفر ال محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Stephen Dorff، شریل لی، ایان هارت و Gary Bakewell را تجربه کرد.

جنیفر ال در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جنیفر ال در این سال، بازیگری در فیلم من غول ها را می‌کشم به کارگردانی Anders Walter محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جنیفر ال بازی در فیلم من غول ها را می‌کشم بوده است. جنیفر ال سال ۱۳۹۶ در ۴۸ سالگی در فیلم من غول ها را می‌کشم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Anders Walter همکاری داشته است. جنیفر ال توانست با بازی در فیلم من غول ها را می‌کشم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر زویی سالدانا، ایموجن پوتس، نول کلارک و مدیسون ولف بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسپایک جونز
فیلم من غول ها را می‌کشم

جنیفر ال علاوه‌بر فیلم من غول ها را می‌کشم، سال ۱۳۸۹ در ۴۱ سالگی در فیلم سخنرانی پادشاه نیز بازی کرده است. جنیفر ال این‌بار با تام هوپر یعنی کارگردان فیلم سخنرانی پادشاه و هنرمندانی چون کالین فیرث، جفری راش، هلنا بونهام کارتر و درک جاکوبی همکاری داشت.

در این سال‌ها جنیفر ال با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کالین فیرث با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جنیفر ال داشته است.

بخشی از جوایز وافتخارات

کاندیدای بفتای بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم وایلد در سال ۱۹۹۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنیفر ایلی
3.1/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه