بیوگرافی اریکا النیاک

4 سال پیش
بیوگرافی اریکا النیاک
Rate this post

بیوگرافی اریکا النیاک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اریکا النیاک، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ای تی»، فیلم سینمایی «Bordello of Blood» و فیلم سینمایی «The Beverly Hillbillies» فعالیت داشته است.

زندگینامه اریکا النیاک

بیوگرافی اریکا النیاک

فعالیت هنری

اریکا النیاک در سال ۱۳۶۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم اریکا النیاک در این سال، بازیگری در فیلم ای تی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اریکا النیاک بازی در فیلم ای تی بوده است. اریکا النیاک سال ۱۳۶۱ در ۱۳ سالگی در فیلم ای تی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با استیون اسپیلبرگ همکاری داشته است. اریکا النیاک توانست با بازی در فیلم ای تی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هنری توماس، درو بریمور، پیتر کایوتی و دی والاس بر تجارب او افزود.

اریکا النیاک علاوه‌بر فیلم ای تی، سال ۱۳۷۲ در ۲۴ سالگی در فیلم The Beverly Hillbillies نیز بازی کرده است. اریکا النیاک این‌بار با Penelope Spheeris یعنی کارگردان فیلم The Beverly Hillbillies و هنرمندانی چون Diedrich Bader، Jim Varney، کلوریس لیچمن و Lily Tomlin همکاری داشت.

در این سال‌ها اریکا النیاک با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Ice-T با ۲ مرتبه، ویلیام سدلر با ۲ مرتبه و Tommy ‘Tiny’ Lister با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با اریکا النیاک داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریتا سیمونز
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اریکا النیاک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه