بیوگرافی الیزابت دبیکی

4 سال پیش
3.7/5 - (11 امتیاز)

بیوگرافی الیزابت دبیکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیزابت دبیکی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان ۲»، فیلم سینمایی «گتسبی بزرگ» و سریال تلویزیونی «مدیر شب» فعالیت داشته است.

زندگینامه الیزابت دبیکی

بیوگرافی الیزابت دبیکی

فعالیت هنری

الیزابت دبیکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در ۲۱ سالگی در فیلم A Few Best Men به کارگردانی Stephan Elliott بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدیر شب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الیزابت دبیکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Laura Brent، ژاویر ساموئل، Kris Marshall و Kevin Bishop را تجربه کرد.

الیزابت دبیکی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم الیزابت دبیکی در این سال، بازیگری در سریال مدیر شب محسوب می‌شود.

الیزابت دبیکی سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی در سریال مدیر شب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. الیزابت دبیکی توانست با بازی در سریال مدیر شب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام هیدلستون، Hugh Laurie، الیویا کلمن و Tom Hollander بر تجارب او افزود.

الیزابت دبیکی علاوه‌بر سریال مدیر شب، سال ۱۳۹۶ در ۲۷ سالگی در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سالار عقیلی

الیزابت دبیکی این‌بار با جیمز گان یعنی کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان ۲ و هنرمندانی چون کارن گیلان، کریس پرت، سیلوستر استالونه و بردلی کوپر همکاری داشت.

بعد از تایید حضور جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون در جایگاه بازیگران اصلی فیلم بعدی کریستوفر نولان، نقش‌آفرینی الیزابت دبیکی در نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی این فیلم نیز تایید شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الیزابت دبیکی
3.7/5 - (11 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه