بیوگرافی کلر هولت

4 سال پیش
بیوگرافی کلر هولت
Rate this post

بیوگرافی کلر هولت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلر هولت، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «اصیل ها»، سریال تلویزیونی «آکواریس» و فیلم سینمایی «Blue Like Jazz» فعالیت داشته است.

زندگینامه کلر هولت

بیوگرافی کلر هولت

فعالیت هنری

کلر هولت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در ۲۴ سالگی در فیلم Blue Like Jazz به کارگردانی Steve Taylor بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال اصیل ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کلر هولت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مارشال آلمن، Tania Raymonde، Justin Welborn و Eric Lange را تجربه کرد.

کلر هولت در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کلر هولت در این سال، بازیگری در سریال اصیل ها محسوب می‌شود.

کلر هولت سال ۱۳۹۲ در ۲۵ سالگی در سریال اصیل ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کلر هولت توانست با بازی در سریال اصیل ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جوزف مورگان، Daniel Gillies، Phoebe Tonkin و Charles Michael Davis بر تجارب او افزود.

کلر هولت علاوه‌بر سریال اصیل ها، سال ۱۳۹۴ در ۲۷ سالگی در سریال آکواریس نیز بازی کرده است. کلر هولت این‌بار با یعنی کارگردان سریال آکواریس و هنرمندانی چون دیوید دوکاونی، Emma Dumont، Grey Damon و Gethin Anthony همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیندا کیانی

فیلم ها

H2O: فقط آب اضافه کنید (۲۰۱۰-۲۰۰۶)
پیام‌رسانان ۲: مترسک (۲۰۰۹)
دختران بدجنس ۲ (۲۰۱۱)
خاطرات خون آشام (۲۰۱۳-۲۰۱۱)
دروغ‌گوهای کوچک زیبا (۲۰۱۱)
آبی همانند جاز (۲۰۱۲)
اصیل‌ها (۲۰۱۳-اکنون)
آکواریوس (۲۰۱۵-اکنون)
۴۷ متر پایین (۲۰۱۷)
یک جدایی خشن (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلر هولت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه