بیوگرافی پاتریشا کلارکسون

4 سال پیش
بیوگرافی پاتریشا کلارکسون
Rate this post

بیوگرافی پاتریشا کلارکسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاتریشا کلارکسون، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مسیر سبز»، فیلم سینمایی «جزیره شاتر» و فیلم سینمایی «جومانجی» فعالیت داشته است.

زندگینامه پاتریشا کلارکسون

بیوگرافی پاتریشا کلارکسون

فعالیت هنری

پاتریشا کلارکسون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۶ در ۲۸ سالگی در فیلم تسخیرناپذیران به کارگردانی برایان دی پالما بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مسیر سبز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پاتریشا کلارکسون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کوین کاستنر، شان کانری، رابرت دنیرو و Charles Martin Smith را تجربه کرد.

پاتریشا کلارکسون در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پاتریشا کلارکسون در این سال، بازیگری در فیلم مسیر سبز به کارگردانی فرانک دارابونت و فیلم Simply Irresistible به کارگردانی Mark Tarlov محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پاتریشا کلارکسون بازی در فیلم مسیر سبز بوده است. پاتریشا کلارکسون سال ۱۳۷۸ در ۴۰ سالگی در فیلم مسیر سبز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فرانک دارابونت همکاری داشته است. پاتریشا کلارکسون توانست با بازی در فیلم مسیر سبز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام هنکس، مایکل کلارک دانکن، دیوید مورس و بونی لین هانت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنکیدو دارش
فیلم مسیر سبز

پاتریشا کلارکسون علاوه‌بر فیلم مسیر سبز، سال ۱۳۸۹ در ۵۱ سالگی در فیلم Shutter Island نیز بازی کرده است. پاتریشا کلارکسون این‌بار با مارتین اسکورسیزی یعنی کارگردان فیلم Shutter Island و هنرمندانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو، امیلی مورتیمر، مارک روفالو و بن کینگزلی همکاری داشت.

در این سال‌ها پاتریشا کلارکسون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Dylan O’Brien با ۳ مرتبه، Ki Hong Lee با ۳ مرتبه، Dexter Darden با ۳ مرتبه، بری پیپر با ۳ مرتبه و Thomas Brodie-Sangster با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با پاتریشا کلارکسون داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتریشا کلارکسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه