بیوگرافی تیلور شریدان

4 سال پیش
بیوگرافی تیلور شریدان
Rate this post

بیوگرافی تیلور شریدان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تیلور شریدان، نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «سیکاریو»، فیلم سینمایی «رودخانه باد» و فیلم سینمایی «اگر سنگ از آسمان ببارد» فعالیت داشته است.

زندگینامه تیلور شریدان

بیوگرافی تیلور شریدان

فعالیت هنری

تیلور شریدان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم تیلور شریدان در این سال، فعالیت در فیلم سیکاریو به کارگردانی دنیس ویلنیو محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تیلور شریدان فعالیت در فیلم سیکاریو بوده است. تیلور شریدان سال ۱۳۹۴ فیلم سیکاریو به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. تیلور شریدان توانست با فعالیت در فیلم سیکاریو تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر امیلی بلانت، جاش برولین، بنیسیو دل تورو و ویکتور گاربر توانست سطح کاری او را متحول کند.

تیلور شریدان علاوه‌بر فیلم سیکاریو، سال ۱۳۹۶ در فیلم رودخانه باد نیز فعالیت داشته است. تیلور شریدان این‌بار با هنرمندانی چون Kelsey Asbille، جرمی رنر، Julia Jones و Teo Briones همکاری داشت.

با اینکه تیلور شریدان را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. تیلور شریدان علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان بازیگر و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار تیلور شریدان در حرفه‌ی بازیگر، فیلم دوازده نیرومند و فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد است. مهم‌ترین اثر تیلور شریدان در حرفه‌ی کارگردان، فیلم رودخانه باد است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آزاده پورمختار
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور شریدان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه