بیوگرافی راد تیلور

4 سال پیش
3.4/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی راد تیلور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 راد تیلور، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «پرندگان»، فیلم سینمایی «The V.I.P.s» و فیلم سینمایی «Sunday in New York» فعالیت داشته است.

زندگینامه راد تیلور

بیوگرافی راد تیلور

فعالیت هنری

راد تیلور نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۳۵ در ۲۷ سالگی در فیلم Giant به کارگردانی George Stevens بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم پرندگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای راد تیلور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Elizabeth Taylor، Rock Hudson، James Dean و کارول بیکر را تجربه کرد.

راد تیلور در سال ۱۳۴۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم راد تیلور در این سال، بازیگری در فیلم The V.I.P.s به کارگردانی Anthony Asquith، فیلم Sunday in New York به کارگردانی Peter Tewksbury و فیلم پرندگان به کارگردانی آلفرد هیچکاک محسوب می‌شود.

فیلم پرندگان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی راد تیلور بازی در فیلم پرندگان بوده است. راد تیلور سال ۱۳۴۲ در ۳۴ سالگی در فیلم پرندگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با آلفرد هیچکاک همکاری داشته است. راد تیلور توانست با بازی در فیلم پرندگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تیپی هدرن، سوزان پلشت، جسیکا تندی و ورونیکا کارترایت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیا لیباف

راد تیلور علاوه‌بر فیلم پرندگان، سال ۱۳۴۲ در ۳۴ سالگی در فیلم The V.I.P.s نیز بازی کرده است. راد تیلور این‌بار با Anthony Asquith یعنی کارگردان فیلم The V.I.P.s و هنرمندانی چون Elizabeth Taylor، Richard Burton، Louis Jourdan و Elsa Martinelli همکاری داشت.

در این سال‌ها راد تیلور با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Elizabeth Taylor با ۳ مرتبه، Yvette Mimieux با ۲ مرتبه، Doris Day با ۲ مرتبه، اوا ماری سنت با ۲ مرتبه و سوزان پلشت با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با راد تیلور داشته‌اند.

فیلم ها

پرندگان
غول
آدم‌های خیلی مهم
میزهای تک‌نفره
بلاندی
سفرهای گالیور
لانگ جان سیلور
ماشین زمان
هتل
نقطه زابریسکی
هفت دریا به کاله
حرامزاده‌های لعنتی (۲۰۰۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راد تیلور
3.4/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه