بیوگرافی میکلا کونلین

4 سال پیش
بیوگرافی میکلا کونلین
Rate this post

بیوگرافی میکلا کونلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میکلا کونلین، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «اتاق ناامیدی ها»، سریال تلویزیونی «استخوان ها» و فیلم سینمایی «Open Window» فعالیت داشته است.

زندگینامه میکلا کونلین

بیوگرافی میکلا کونلین

فعالیت هنری

میکلا کونلین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۲۳ سالگی در فیلم Love the Hard Way به کارگردانی Peter Sehr بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال استخوان ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میکلا کونلین محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آدرین برودی، Charlotte Ayanna، Jon Seda و آگوست دیهل را تجربه کرد.

میکلا کونلین در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم میکلا کونلین در این سال، بازیگری در سریال استخوان ها محسوب می‌شود.

میکلا کونلین سال ۱۳۸۴ در ۲۷ سالگی در سریال استخوان ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. میکلا کونلین توانست با بازی در سریال استخوان ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Emily Deschanel، David Boreanaz، T.J. Thyne و Tamara Taylor بر تجارب او افزود.

استخوان ها

میکلا کونلین علاوه‌بر سریال استخوان ها، سال ۱۳۹۵ در ۳۸ سالگی در فیلم اتاق ناامیدی ها نیز بازی کرده است. میکلا کونلین این‌بار با دی جی کاروسو یعنی کارگردان فیلم اتاق ناامیدی ها و هنرمندانی چون کاترین رومانی، لوکاس تیل، جرالد مک رانی و مایکل لندز همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوک کیربی

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی میکلا کونلین آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. میکلا کونلین را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع میکلا کونلین از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم اتاق ناامیدی ها، فیلم Baby, Baby, Baby، فیلم Open Window و فیلم Love the Hard Way به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال استخوان ها بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میکلا کونلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه