بیوگرافی باربارا هرشی

4 سال پیش
بیوگرافی باربارا هرشی
Rate this post

بیوگرافی باربارا هرشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 باربارا هرشی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «توطئه آمیز»، فیلم سینمایی «قوی سیاه» و فیلم سینمایی «آخرین وسوسه مسیح» فعالیت داشته است.

زندگینامه باربارا هرشی

بیوگرافی باربارا هرشی

فعالیت هنری

باربارا هرشی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۷ در ۲۱ سالگی در فیلم With Six You Get Eggroll به کارگردانی Howard Morris بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم توطئه آمیز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای باربارا هرشی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Doris Day، Brian Keith، پت کرول و George Carlin را تجربه کرد.

باربارا هرشی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم باربارا هرشی در این سال، بازیگری در فیلم توطئه آمیز به کارگردانی جیمز وان و فیلم قوی سیاه به کارگردانی دارن آرونوفسکی محسوب می‌شود.

فیلم توطئه آمیز

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی باربارا هرشی بازی در فیلم توطئه آمیز بوده است. باربارا هرشی سال ۱۳۸۹ در ۶۳ سالگی در فیلم توطئه آمیز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز وان همکاری داشته است. باربارا هرشی توانست با بازی در فیلم توطئه آمیز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پاتریک ویلسون، رز بیرن، تای سیمپکینز و Lin Shaye بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هیو هادسن

باربارا هرشی علاوه‌بر فیلم توطئه آمیز، سال ۱۳۸۹ در ۶۳ سالگی در فیلم قوی سیاه نیز بازی کرده است. باربارا هرشی این‌بار با دارن آرونوفسکی یعنی کارگردان فیلم قوی سیاه و هنرمندانی چون ناتالی پورتمن، میلا کونیس، ونسان کسل و وینونا رایدر همکاری داشت.

در این سال‌ها باربارا هرشی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Andrew Astor با ۲ مرتبه، مارک مارگولیس با ۲ مرتبه، رابرت دووال با ۲ مرتبه، آنگوس سمپسون با ۲ مرتبه و ریچارد پورتنو با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با باربارا هرشی داشته‌اند.

فیلم ها

۱۱:۱۴
قوی سیاه
آخرین وسوسه مسیح
هوزیرها
هانا و خواهرانش

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باربارا هرشی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه