بیوگرافی باربارا ویندسور

4 سال پیش
بیوگرافی باربارا ویندسور
Rate this post

بیوگرافی باربارا ویندسور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 باربارا ویندسور، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب»، فیلم سینمایی «Carry on Spying» و فیلم سینمایی «Carry on Again Doctor» فعالیت داشته است.

زندگینامه باربارا ویندسور

بیوگرافی باربارا ویندسور

فعالیت هنری

باربارا ویندسور نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۳ در ۲۷ سالگی در فیلم Carry on Spying به کارگردانی Gerald Thomas بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آلیس در سرزمین عجایب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای باربارا ویندسور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Kenneth Williams، Bernard Cribbins، Charles Hawtrey و Eric Barker را تجربه کرد.

باربارا ویندسور در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم باربارا ویندسور در این سال، بازیگری در فیلم آلیس در سرزمین عجایب به کارگردانی تیم برتون محسوب می‌شود.

فیلم آلیس در سرزمین عجایب

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی باربارا ویندسور بازی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب بوده است. باربارا ویندسور سال ۱۳۸۹ در ۷۳ سالگی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیم برتون همکاری داشته است. باربارا ویندسور توانست با بازی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر میا واشیکوفسکا، جانی دپ، هلنا بونهام کارتر و ان هتوی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیمز گری

در این سال‌ها باربارا ویندسور با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Sidney James با ۶ مرتبه، Joan Sims با ۶ مرتبه، Kenneth Williams با ۶ مرتبه، Charles Hawtrey با ۶ مرتبه و Hattie Jacques با ۴ مرتبه بیشترین همکاری را با باربارا ویندسور داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باربارا ویندسور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه