بیوگرافی ایلیا کیوان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ایلیا کیوان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایلیا کیوان، بازیگر، خیاط سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دوپینگ»، فیلم سینمایی «نگار» و فیلم سینمایی «دیاپازون» فعالیت داشته است.

زندگینامه ایلیا کیوان

بیوگرافی ایلیا کیوان

فعالیت هنری

ایلیا کیوان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایلیا کیوان در این سال، بازیگری در فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ایلیا کیوان بازی در فیلم نگار بوده است. ایلیا کیوان سال ۱۳۹۴ فیلم نگار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رامبد جوان همکاری داشته است. ایلیا کیوان توانست با بازی در فیلم نگار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی و اشکان خطیبی بر تجارب او افزود.

ایلیا کیوان علاوه‌بر فیلم نگار، سال ۱۳۹۶ در فیلم خون مردگی نیز بازی کرده است. ایلیا کیوان این‌بار با امیراحمد انصاری یعنی کارگردان فیلم خون مردگی و هنرمندانی چون امیررضا میرآقا، نازنین علم دوست، علیرضا کیلوری و امیر محقق همکاری داشت.

با اینکه ایلیا کیوان را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ایلیا کیوان علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان خیاط نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر ایلیا کیوان در حرفه‌ی خیاط، سریال گلشیفته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایلیا کیوان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه