بیوگرافی ‏تورج فرامرزیان‏

4 سال پیش
4/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی ‏تورج فرامرزیان‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تورج فرامرزیان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «دوئل»، سریال تلویزیونی «اغما» و سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» فعالیت داشته است.

زندگینامه تورج فرامرزیان‏

بیوگرافی ‏تورج فرامرزیان‏

فعالیت هنری

تورج فرامرزیان نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۷۷ در سریال پزشکان به کارگردانی مسعود کرامتی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نردبام آسمان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تورج فرامرزیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داوود رشیدی، فرهاد اصلانی، بهناز نازی و هما خاکپاش را تجربه کرد.

تورج فرامرزیان در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم تورج فرامرزیان در این سال، بازیگری در سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

سریال نردبام آسمان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تورج فرامرزیان بازی در سریال نردبام آسمان بوده است. تورج فرامرزیان سال ۱۳۸۸ سریال نردبام آسمان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین لطیفی همکاری داشته است. تورج فرامرزیان توانست با بازی در سریال نردبام آسمان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وحید جلیلوند، برزو ارجمند، رحیم نوروزی و جمشید جهان‌زاده بر تجارب او افزود.

تورج فرامرزیان علاوه‌بر سریال نردبام آسمان، سال ۱۳۸۷ در سریال اغما نیز بازی کرده است. تورج فرامرزیان این‌بار با سیروس مقدم یعنی کارگردان سریال اغما و هنرمندانی چون امین تارخ، حامد کمیلی، لعیا زنگنه و اسماعیل خلج همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاظم بلوچی

در این سال‌ها تورج فرامرزیان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران زهرا سعیدی با ۴ مرتبه، رویا تیموریان با ۳ مرتبه، حسن پورشیرازی با ۳ مرتبه، شیوا خنیاگر با ۳ مرتبه و حسین سلیمانی با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با تورج فرامرزیان داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏تورج فرامرزیان‏
4/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه