بیوگرافی ناصر احمدی

4 سال پیش
بیوگرافی ناصر احمدی
1.2/5 - (246 امتیاز)

بیوگرافی ناصر احمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ناصر احمدی (زادهٔ ۱۳۲۳ در دامغان – درگذشتهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در تهران) دوبلور و گوینده رادیو اهل ایران بود.

زندگینامه ناصر احمدی

بیوگرافی ناصر احمدی

فعالیت هنری

وی از سال ۱۳۴۴ وارد حرفه دوبله شده و پس از آن وارد رادیو شد. از آثار شاخص ایشان می توان به گربه روی شیروانی داغ (جک کارسون) ٬ مظنونین همیشگی (پیتر پوستلویت) و ارباب حلقه ها (گیملی) اشاره کرد. ناصر احمدی عنوان کرده است که با دعوت محمود قنبری و کمک ایرج نوذری وارد حرفه دوبله شده است. وی همچنین در مورد حضورش در رادیو می گوید.

یادم می‌آید اولین بار که اسمم را در رادیو نوشتم، پرسشنامه‌ای به دستم دادند که محتوای سوالاتش این بود که دوست دارم چند ساعت در رادیو باشم و چقدر دستمزد بگیرم؟ من در جواب این سوال نوشتم بیست و چهار ساعت کار می‌کنم، آن هم به‌طور مجانی.

ناصر احمدی صدای ماندگار عرصه دوبله در رادیو و تلویزیون بود که زندگی پربرکتش بعد از ۷۵ سال و چیزی بیش از ۵۰ سال حضور در عرصه هنر امروز ۳۱ مردادماه به پایان رسید و البته زندگی جاودانه او آغاز شد.

این صدای ماندگار عرصه گویندگی فعالیت در عرصه دوبله را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرد و چند سال بعد به دنیای گویندگی در رادیو هم ورود کرد و یکی از چهره‌های ماندگار این عرصه بود.

ناصر احمدی سال ۱۳۲۳ در دامغان متولد شد و از جمله کارهای او در عرصه دوبله میتوان به مدار صفر درجه، هشدار برای کبری ۱۱، جواهری در قصر، ارباب حلقه‌ها، رودخانه برفی، گربه روی شیروانی داغ، مدیر کل، سرزمین آهن و مانیبال اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دانا رید

محمود قنبری دوبلور و مدیر دوبلاژ و زنده یاد منوچهر نوذری نقش مهمی در حضور و موفقیت ناصر احمدی در دنیای دوبله داشتند

فعالیت در دوبله

مدار صفر درجه
ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه
رودخانه برفی
گربه روی شیروانی داغ
مدیر کل
سرزمین آهن
هشدار برای کبرا ۱۱
جواهری در قصر
مانیبال

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناصر احمدی
1.2/5 - (246 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه