بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏
Rate this post

بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 عسل لباسچی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. او فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد و رشته مردم‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. از مهم‌ترین آثار عسل لباسچی می‌توان به بازیگری در سریال کارآگاهان، سریال مسافرچی‌جست و سریال آواز در باران اشاره کرد.

زندگینامه عسل لباسچی‏

بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏

فعالیت هنری

عسل لباسچی در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم عسل لباسچی در این سال، بازیگری در سریال کارآگاهان به کارگردانی حمید لبخنده و سریال آواز در باران به کارگردانی صدرالدین شجره محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی عسل لباسچی بازی در سریال کارآگاهان بوده است. عسل لباسچی سال ۱۳۸۷ در ۲۷ سالگی در سریال کارآگاهان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حمید لبخنده همکاری داشته است. عسل لباسچی توانست با بازی در سریال کارآگاهان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شیرین صفری، مهدی هاشمی، کامران تفتی و زهره فکورصبور بر تجارب او افزود.

عسل لباسچی علاوه‌بر سریال کارآگاهان، سال ۱۳۸۸ در ۲۸ سالگی در سریال مسافرچی‌جست نیز بازی کرده است. عسل لباسچی این‌بار با مجید مظفری یعنی کارگردان سریال مسافرچی‌جست و هنرمندانی چون مجید مظفری، زهرا سعیدی، بیژن لطفی و سهند جعفری‌زاد همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیل ردکلیف

در این سال‌ها عسل لباسچی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران زهرا سعیدی با ۲ مرتبه و اکبر زنجان‌پور با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با عسل لباسچی داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه