بیوگرافی نرگس فخری

4 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی نرگس فخری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نرگس فخری بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار نرگس فخری می‌توان به بازیگری در فیلم Kick، فیلم دیشوم و فیلم Rockstar اشاره کرد.

زندگینامه نرگس فخری

بیوگرافی نرگس فخری

فعالیت هنری

نرگس فخری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در ۳۲ سالگی در فیلم Rockstar به کارگردانی Imtiaz Ali بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Kick، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نرگس فخری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Ranbir Kapoor، Shammi Kapoor، Kumud Mishra و Piyush Mishra را تجربه کرد.

نرگس فخری در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم نرگس فخری در این سال، بازیگری در فیلم Kick به کارگردانی Sajid Nadiadwala و فیلم Main Tera Hero به کارگردانی David Dhawan محسوب می‌شود.

فیلم Kick

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نرگس فخری بازی در فیلم Kick بوده است. نرگس فخری سال ۱۳۹۳ در ۳۵ سالگی در فیلم Kick نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Sajid Nadiadwala همکاری داشته است. نرگس فخری توانست با بازی در فیلم Kick تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سلمان خان، ژاکلین فرناندز، Nawazuddin Siddiqui و راندیپ هودا بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لی میشل

نرگس فخری علاوه‌بر فیلم Kick، سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در فیلم دیشوم نیز بازی کرده است. نرگس فخری این‌بار با Rohit Dhawan یعنی کارگردان فیلم دیشوم و هنرمندانی چون آکشی کومار، ژاکلین فرناندز، جان آبراهام و وارون دهاوان همکاری داشت.

در این سال‌ها نرگس فخری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ژاکلین فرناندز با ۳ مرتبه، سلمان خان با ۲ مرتبه، آکشی کومار با ۲ مرتبه، وارون دهاوان با ۲ مرتبه و جان آبراهام با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با نرگس فخری داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نرگس فخری
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه