بیوگرافی نرگس رشیدی

4 سال پیش
4.8/5 - (58 امتیاز)

بیوگرافی نرگس رشیدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نرگس رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار نرگس رشیدی می‌توان به بازیگری در فیلم زیر سایه اشاره کرد.

زندگینامه نرگس رشیدی

بیوگرافی نرگس رشیدی

فعالیت هنری

نرگس رشیدی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نرگس رشیدی در این سال، بازیگری در فیلم زیر سایه به کارگردانی بابک انوری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نرگس رشیدی بازی در فیلم زیر سایه بوده است. نرگس رشیدی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ در ۳۶ سالگی در فیلم زیر سایه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با بابک انوری همکاری داشته است. نرگس رشیدی توانست با بازی در فیلم زیر سایه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آوین منشادی، بابی نادری، Ray Haratian و آرش مرندی بر تجارب او افزود.

نرگس رشیدی از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که نرگس رشیدی به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. فیلم زیر سایه و سال ۱۳۹۵ پایان فعالیت‌های نرگس رشیدی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری نرگس رشیدی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرحسین مدرس
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نرگس رشیدی
4.8/5 - (58 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه