بیوگرافی ‏محمدرضا علیمردانی‏

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ‏محمدرضا علیمردانی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 محمدرضا علیمردانی، صداپیشه، خواننده و بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.

زندگینامه محمدرضا علیمردانی‏

بیوگرافی ‏محمدرضا علیمردانی‏

فعالیت هنری

محمدرضا علیمردانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در ۳۶ سالگی در فیلم روز روشن به کارگردانی حسین شهابی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پایتخت ۴، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا علیمردانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پانته‌آ بهرام، مهران احمدی، سودابه بیضایی و امیررضا دلاوری را تجربه کرد.

محمدرضا علیمردانی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا علیمردانی در این سال، بازیگری در سریال پایتخت ۴ به کارگردانی سیروس مقدم محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا علیمردانی بازی در سریال پایتخت ۴ بوده است. محمدرضا علیمردانی سال ۱۳۹۴ در ۳۹ سالگی در سریال پایتخت ۴ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. محمدرضا علیمردانی توانست با بازی در سریال پایتخت ۴ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر و احمد مهران‌فر بر تجارب او افزود.

سریال پایتخت

محمدرضا علیمردانی علاوه‌بر سریال پایتخت ۴، سال ۱۳۹۵ در ۴۰ سالگی در سریال قرعه نیز بازی کرده است. محمدرضا علیمردانی این‌بار با برزو نیک‌نژاد یعنی کارگردان سریال قرعه و هنرمندانی چون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی و نسرین نصرتی همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود بهرامی

با اینکه محمدرضا علیمردانی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمدرضا علیمردانی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان خواننده تیتراژ و ترانه‌سرا نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار محمدرضا علیمردانی در حرفه‌ی خواننده تیتراژ، سریال ساخت ایران ۲ و سریال انقلاب زیبا است. مهم‌ترین اثر محمدرضا علیمردانی در حرفه‌ی ترانه‌سرا، سریال انقلاب زیبا است.

در این سال‌ها محمدرضا علیمردانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیررضا دلاوری با ۲ مرتبه، امیر کربلایی زاده با ۲ مرتبه، هدایت هاشمی با ۲ مرتبه و نسرین نصرتی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با محمدرضا علیمردانی داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏محمدرضا علیمردانی‏
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه