بیوگرافی سایمون هلبرگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سایمون هلبرگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سیمون هلبرگ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار سیمون هلبرگ می‌توان به بازیگری در سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog، سریال تئوری بیگ بنگ و فیلم فلورانس فاستر جنکینس اشاره کرد.

زندگینامه سایمون هلبرگ

بیوگرافی سایمون هلبرگ

فعالیت هنری

سیمون هلبرگ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۲ سالگی در فیلم ون وایدر به کارگردانی Walt Becker بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیمون هلبرگ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رایان رینولد، تارا رید، تیم ماتسون و Kal Penn را تجربه کرد.

سیمون هلبرگ در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سیمون هلبرگ در این سال، بازیگری در سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog محسوب می‌شود.

سیمون هلبرگ سال ۱۳۸۷ در ۲۸ سالگی در سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. سیمون هلبرگ توانست با بازی در سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نیل پاتریک هریس، Nathan Fillion، Felicia Day و Jed Whedon بر تجارب او افزود.

سایر آثار

سیمون هلبرگ علاوه‌بر سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog، سال ۱۳۸۶ در ۲۷ سالگی در سریال تئوری بیگ بنگ نیز بازی کرده است. سیمون هلبرگ این‌بار با یعنی کارگردان سریال تئوری بیگ بنگ و هنرمندانی چون جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو و کونال نایر همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیدی گاگا

با اینکه سیمون هلبرگ را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم،

اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. سیمون هلبرگ علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر سیمون هلبرگ در حرفه‌ی کارگردان، فیلم We’ll Never Have Paris است. مهم‌ترین اثر سیمون هلبرگ در حرفه‌ی نویسنده، فیلم We’ll Never Have Paris است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سایمون هلبرگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه