بیوگرافی کونال نایر

4 سال پیش
بیوگرافی کونال نایر
Rate this post

بیوگرافی کونال نایر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کونال نایر، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تئوری بیگ بنگ»، فیلم سینمایی «The Scribbler» و فیلم سینمایی «ترول ها» فعالیت داشته است.

زندگینامه کونال نایر

بیوگرافی کونال نایر

فعالیت هنری

کونال نایر بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کونال نایر می‌توان به بازیگری در سریال تئوری بیگ بنگ، فیلم The Scribbler و فیلم ترول ها اشاره کرد.

کونال نایر در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کونال نایر در این سال، بازیگری در سریال تئوری بیگ بنگ محسوب می‌شود.

کونال نایر سال ۱۳۸۶ در ۲۶ سالگی در سریال تئوری بیگ بنگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کونال نایر توانست با بازی در سریال تئوری بیگ بنگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو و سیمون هلبرگ بر تجارب او افزود.

کونال نایر علاوه‌بر سریال تئوری بیگ بنگ، سال ۱۳۹۳ در ۳۳ سالگی در فیلم The Scribbler نیز بازی کرده است. کونال نایر این‌بار با John Suits یعنی کارگردان فیلم The Scribbler و هنرمندانی چون کیتی کسیدی، گرت دیلاهانت، Michelle Trachtenberg و مایکل امپریولی همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کونال نایر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. کونال نایر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع کونال نایر از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم ترول ها، فیلم The Scribbler و فیلم Dr. Cabbie به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال تئوری بیگ بنگ بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی برکستون
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کونال نایر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه