بیوگرافی جیسون سیگل

4 سال پیش
بیوگرافی جیسون سیگل
Rate this post

بیوگرافی جیسون سیگل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Jason Segel، بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «منِ نفرت انگیز»، سریال تلویزیونی «آشنایی با مادر» و سریال تلویزیونی «LolliLove» فعالیت داشته است.

زندگینامه جیسون سیگل

بیوگرافی جیسون سیگل

فعالیت هنری

Jason Segel بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Jason Segel می‌توان به بازیگری در سریال LolliLove، سریال آشنایی با مادر و سریال فریک ها و گیک ها اشاره کرد.

Jason Segel نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۷ در ۱۹ سالگی در فیلم Dead Man on Campus به کارگردانی Alan Cohn بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال LolliLove، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Jason Segel محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Tom Everett Scott، Mark-Paul Gosselaar، Poppy Montgomery و Lochlyn Munro را تجربه کرد.

Jason Segel در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Jason Segel در این سال، بازیگری در سریال LolliLove به کارگردانی Jenna Fischer محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Jason Segel بازی در سریال LolliLove بوده است. Jason Segel سال ۱۳۸۳ در ۲۵ سالگی در سریال LolliLove نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Jenna Fischer همکاری داشته است. Jason Segel توانست با بازی در سریال LolliLove تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جیمز گان، Jenna Fischer، Peter Alton و Sarah Sido بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سامان گوران
سایر آثار

Jason Segel علاوه‌بر سریال LolliLove، سال ۱۳۸۴ در ۲۶ سالگی در سریال آشنایی با مادر نیز بازی کرده است. Jason Segel این‌بار با یعنی کارگردان سریال آشنایی با مادر و هنرمندانی چون Josh Radnor، کوبی اسمالدرز، نیل پاتریک هریس و Alyson Hannigan همکاری داشت.

با اینکه Jason Segel را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. Jason Segel علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار Jason Segel در حرفه‌ی نویسنده، فیلم نامزدی پنج ساله، فیلم ماپت ها، فیلم بیارش گریک و فیلم فراموش کردن سارا مارشال است.

در این سال‌ها Jason Segel با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پل راد با ۴ مرتبه، لیندا کاردلیانی با ۳ مرتبه،

امیلی بلانت با ۳ مرتبه، کریستین ویگ با ۲ مرتبه

و Devon Sawa با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Jason Segel داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیسون سیگل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه