بیوگرافی نیل پاتریک هریس

4 سال پیش
بیوگرافی نیل پاتریک هریس
Rate this post

بیوگرافی نیل پاتریک هریس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیل پاتریک هریس، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «Gone Girl»، سریال تلویزیونی «آشنایی با مادر» و سریال تلویزیونی «اسپایدرمن» فعالیت داشته است.

زندگینامه نیل پاتریک هریس

بیوگرافی نیل پاتریک هریس

فعالیت هنری

نیل پاتریک هریس بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۲ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار نیل پاتریک هریس می‌توان به بازیگری در سریال آشنایی با مادر، سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ و سریال Dr. Horrible’s Sing-Along Blog اشاره کرد.

نیل پاتریک هریس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۷ در ۱۵ سالگی در فیلم Purple People Eater به کارگردانی Linda Shayne بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آشنایی با مادر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نیل پاتریک هریس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ند بیتی، Shelley Winters، Peggy Lipton و Little Richard را تجربه کرد.

سایر آثار

نیل پاتریک هریس در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیل پاتریک هریس در این سال، بازیگری در سریال آشنایی با مادر محسوب می‌شود.

نیل پاتریک هریس سال ۱۳۸۴ در ۳۲ سالگی در سریال آشنایی با مادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. نیل پاتریک هریس توانست با بازی در سریال آشنایی با مادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Josh Radnor، Jason Segel، کوبی اسمالدرز و Alyson Hannigan بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مادلین کارول

نیل پاتریک هریس علاوه‌بر سریال آشنایی با مادر، سال ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ نیز بازی کرده است. نیل پاتریک هریس این‌بار با Mark Palansky، Barry Sonnenfeld و Bo Welch یعنی کارگردان سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ و هنرمندانی چون Malina Weissman، Usman Ally، پاتریک واربرتون و Matty Cardarople همکاری داشت.

در این سال‌ها نیل پاتریک هریس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کلنسی براون با ۲ مرتبه،

بنجامین برت با ۲ مرتبه، کوبی اسمالدرز با ۲ مرتبه،

میسی پایل با ۲ مرتبه و مایکل کلارک دانکن با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با نیل پاتریک هریس داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیل پاتریک هریس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه