بیوگرافی ادن یونگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ادن یونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Aden Young بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار Aden Young می‌توان به بازیگری در فیلم قاتل حرفه ای، فیلم من، فرانکنستاین و فیلم Cosi اشاره کرد.

زندگینامه ادن یونگ

بیوگرافی ادن یونگ

فعالیت هنری

Aden Young نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۰ در فیلم Black Robe به کارگردانی بروس برسفورد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم قاتل حرفه ای، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Aden Young محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Lothaire Bluteau، Sandrine Holt، August Schellenberg و Tantoo Cardinal را تجربه کرد.

Aden Young در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Aden Young در این سال، بازیگری در فیلم قاتل حرفه ای به کارگردانی Gary McKendry محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Aden Young بازی در فیلم قاتل حرفه ای بوده است. Aden Young سال ۱۳۹۰ فیلم قاتل حرفه ای نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Gary McKendry همکاری داشته است. Aden Young توانست با بازی در فیلم قاتل حرفه ای تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جیسون استاتهم، کلایو اوون، رابرت دنیرو و دامینیک پرسل بر تجارب او افزود.

Aden Young علاوه‌بر فیلم قاتل حرفه ای، سال ۱۳۹۳ در فیلم من، فرانکنستاین نیز بازی کرده است. Aden Young این‌بار با Stuart Beattie یعنی کارگردان فیلم من، فرانکنستاین و هنرمندانی چون آرون اکهارت، بیل نای، میراندا اتو و Yvonne Strahovski همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جسی جی

در این سال‌ها Aden Young با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Yvonne Strahovski با ۲ مرتبه،

دیوید ونهام با ۲ مرتبه، بن مندلسون با ۲ مرتبه، Lachy Hulme با ۲ مرتبه و Tseng Chang با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Aden Young داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ادن یونگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه