بیوگرافی آدلاید کلمنس

4 سال پیش
بیوگرافی آدلاید کلمنس
Rate this post

بیوگرافی آدلاید کلمنس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آدلاید کلمنس بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آدلاید کلمنس می‌توان به بازیگری در فیلم گتسبی بزرگ، فیلم Generation Um… و فیلم Music, War and Love اشاره کرد.

زندگینامه آدلاید کلمنس

بیوگرافی آدلاید کلمنس

فعالیت هنری

آدلاید کلمنس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۹ در ۲۱ سالگی در فیلم Wasted on the Young به کارگردانی Ben C. Lucas بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گتسبی بزرگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آدلاید کلمنس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Oliver Ackland، Alex Russell، Patrick Cullen و Rhondda Findleton را تجربه کرد.

آدلاید کلمنس در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آدلاید کلمنس در این سال، بازیگری در فیلم گتسبی بزرگ به کارگردانی باز لورمن محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آدلاید کلمنس بازی در فیلم گتسبی بزرگ بوده است. آدلاید کلمنس سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم گتسبی بزرگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با باز لورمن همکاری داشته است. آدلاید کلمنس توانست با بازی در فیلم گتسبی بزرگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لئوناردو ویلهام دی کاپریو، کری مولیگان، جوئل ادگورتون و Lisa Adam بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پدرام شریفی
فیلم گتسبی بزرگ

آدلاید کلمنس علاوه‌بر فیلم گتسبی بزرگ، سال ۱۳۹۱ در ۲۳ سالگی در فیلم Generation Um… نیز بازی کرده است. آدلاید کلمنس این‌بار با Mark Mann یعنی کارگردان فیلم Generation Um… و هنرمندانی چون کیانو ریوز، Bojana Novakovic، Sarita Choudhury و دنیل سانجاتا همکاری داشت.

آدلاید کلمنس از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد.

ناگفته نماند که آدلاید کلمنس به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست.

فیلم Music, War and Love و سال ۱۳۹۵ پایان فعالیت‌های آدلاید کلمنس نیست،

کارشناسان معتقد هستند بازیگری آدلاید کلمنس پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آدلاید کلمنس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه