بیوگرافی کلین کرافورد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلین کرافورد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلین کرافورد (به انگلیسی: Clayne Crawford) (زاده ۲۰ آوریل ۱۹۷۸) بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه کلین کرافورد

بیوگرافی کلین کرافورد

فعالیت هنری

Clayne Crawford بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Clayne Crawford می‌توان به بازیگری در سریال ۲۴، فیلم The Baytown Outlaws و فیلم Wristcutters: A Love Story اشاره کرد.

Clayne Crawford در سال ۱۳۸۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Clayne Crawford در این سال، بازیگری در سریال ۲۴ به کارگردانی Dwight H. Little، Stephen Hopkins، Nelson McCormick، Bryan Spicer، Rodney Charters، Jon Cassar، Kevin Hooks، James Whitmore Jr.، Davis Guggenheim، Ken Girotti، Brad Turner، Milan Cheylov، Ian Toynton، Frederick King Keller، Tim Iacofano، Michael Klick، Joseph A. Hodges، Winrich Kolbe و Paul Shapiro محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Clayne Crawford بازی در سریال ۲۴ بوده است. Clayne Crawford سال ۱۳۸۰ در ۲۳ سالگی در سریال ۲۴ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Dwight H. Little همکاری داشته است. Clayne Crawford توانست با بازی در سریال ۲۴ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کیفر ساترلند، Mary Lynn Rajskub، Carlos Bernard و دنیس هیزبرت بر تجارب او افزود.

Clayne Crawford علاوه‌بر سریال ۲۴، سال ۱۳۹۱ در ۳۴ سالگی در فیلم The Baytown Outlaws نیز بازی کرده است. Clayne Crawford این‌بار با Barry Battles یعنی کارگردان فیلم The Baytown Outlaws و هنرمندانی چون بیلی باب تورنتون، Eva Longoria، Thomas Brodie-Sangster و تراویس فیمل همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیدنی لومت

در این سال‌ها Clayne Crawford با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مارک بون جونیور با ۳ مرتبه، مکس مارتینی با ۳ مرتبه، Wilmer Calderon با ۳ مرتبه، Chris Mulkey با ۲ مرتبه و Kevin Chapman با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Clayne Crawford داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلین کرافورد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه