بیوگرافی لوک کیربی

4 سال پیش
بیوگرافی لوک کیربی
4.2/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی لوک کیربی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوک کیربی (انگلیسی: Luke Kirby‎؛ زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۷۸) یک هنرپیشه اهل کانادا است. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه لوک کیربی

بیوگرافی لوک کیربی

فعالیت هنری

Luke Kirby بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Luke Kirby می‌توان به بازیگری در فیلم Take This Waltz، فیلم شیشه شکسته و فیلم The Samaritan اشاره کرد.

Luke Kirby نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۴ سالگی در فیلم Halloween: Resurrection به کارگردانی Rick Rosenthal بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Take This Waltz، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Luke Kirby محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جیمی لی کرتیس، Busta Rhymes، Brad Loree و Bianca Kajlich را تجربه کرد.

Luke Kirby در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Luke Kirby در این سال، بازیگری در فیلم Take This Waltz به کارگردانی Sarah Polley محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Luke Kirby بازی در فیلم Take This Waltz بوده است. Luke Kirby سال ۱۳۹۰ در ۳۳ سالگی در فیلم Take This Waltz نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Sarah Polley همکاری داشته است. Luke Kirby توانست با بازی در فیلم Take This Waltz تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر میشل ویلیامز، Seth Rogen، Sarah Silverman و Jennifer Podemski بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریدلی اسکات

Luke Kirby علاوه‌بر فیلم Take This Waltz، سال ۱۳۸۲ در ۲۵ سالگی در فیلم شیشه شکسته نیز بازی کرده است. Luke Kirby این‌بار با Billy Ray یعنی کارگردان فیلم شیشه شکسته و هنرمندانی چون هایدن کریستنسن، کلویی سونی، Steve Zahn و پیتر سارسگارد همکاری داشت.

در این سال‌ها Luke Kirby با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jennifer Podemski با ۲ مرتبه

بیشترین همکاری را با Luke Kirby داشته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوک کیربی
4.2/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه