بیوگرافی جی.دی. اورمور

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جی.دی. اورمور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جی. دی. اِوِرمور (انگلیسی: J.D. Evermore‎؛ زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۶۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه جی.دی. اورمور

بیوگرافی جی.دی. اورمور

فعالیت هنری

J.D. Evermore نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۳۴ سالگی در فیلم The Rookie به کارگردانی John Lee Hancock بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کاراگاه حقیقی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای J.D. Evermore محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Dennis Quaid، ریچل گریفیتس، جای هرناندز و بت گرانت را تجربه کرد.

J.D. Evermore در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم J.D. Evermore در این سال، بازیگری در سریال کاراگاه حقیقی به کارگردانی جاستین لین، John Crowley و Cary Joji Fukunaga محسوب می‌شود.

سریال کاراگاه حقیقی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی J.D. Evermore بازی در سریال کاراگاه حقیقی بوده است. J.D. Evermore سال ۱۳۹۳ در ۴۶ سالگی در سریال کاراگاه حقیقی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جاستین لین همکاری داشته است. J.D. Evermore توانست با بازی در سریال کاراگاه حقیقی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وینس وان، کالین فارل، ریچل مک آدامز و متیو مک کانهی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جعفر دهقان

J.D. Evermore علاوه‌بر سریال کاراگاه حقیقی، سال ۱۳۹۲ در ۴۵ سالگی در فیلم باشگاه خریداران دالاس نیز بازی کرده است. J.D. Evermore این‌بار با جین مارک ولی یعنی کارگردان فیلم باشگاه خریداران دالاس و هنرمندانی چون متیو مک کانهی، جنیفر گارنر، جارد لتو و Denis O’Hare همکاری داشت.

در این سال‌ها J.D. Evermore با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جو کرست با ۳ مرتبه، دانا گوریر با ۲ مرتبه، Abigail Spencer با ۲ مرتبه، Jon Eyez با ۲ مرتبه و Douglas M. Griffin با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با J.D. Evermore داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جی.دی. اورمور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه