بیوگرافی شان بریدجرز

4 سال پیش
بیوگرافی شان بریدجرز
Rate this post

بیوگرافی شان بریدجرز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شان بریدجرز بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار شان بریدجرز می‌توان به بازیگری در سریال ددوود، فیلم اتاق و فیلم مکان های تاریک اشاره کرد.

زندگینامه شان بریدجرز

بیوگرافی شان بریدجرز

فعالیت هنری

شان بریدجرز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۲۷ سالگی در فیلم Nell به کارگردانی مایکل اپتد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ددوود، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شان بریدجرز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جودی فاستر، لیام نیسون، Natasha Richardson و ریچارد لیبرتینی را تجربه کرد.

شان بریدجرز در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شان بریدجرز در این سال، بازیگری در سریال ددوود محسوب می‌شود.

شان بریدجرز سال ۱۳۸۳ در ۳۷ سالگی در سریال ددوود نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شان بریدجرز توانست با بازی در سریال ددوود تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تیموتی اولیفانت، ایان مک شین، مولی پارکر و براد دوریف بر تجارب او افزود.

شان بریدجرز علاوه‌بر سریال ددوود، سال ۱۳۹۴ در ۴۸ سالگی در فیلم اتاق نیز بازی کرده است. شان بریدجرز این‌بار با لنی آبراهامسن یعنی کارگردان فیلم اتاق و هنرمندانی چون بری لارسن، جیکوب ترمبلی، وندی کروسون و مت گوردون همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حبیب دهقان نسب

در این سال‌ها شان بریدجرز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Thomas Francis Murphy با ۲ مرتبه، Gugu Mbatha-Raw با ۲ مرتبه، Christopher Berry با ۲ مرتبه، Kerry Cahill با ۲ مرتبه و Lauren Ashley Carter با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با شان بریدجرز داشته‌اند.

فیلم ها

نل -۱۹۹۴
چهره کوزه-۲۰۱۲
بهترین من -۲۰۱۴
مکان‌های تاریک -۲۰۱۵
اتاق -۲۰۱۵
شاخه خشکیده درخت (مجموعهٔ تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شان بریدجرز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه