بیوگرافی هری دین استنتون

4 سال پیش
بیوگرافی هری دین استنتون
Rate this post

بیوگرافی هری دین استنتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هری دین استنتون، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مسیر سبز»، فیلم سینمایی «رنگو» و فیلم سینمایی «The Avengers» فعالیت داشته است.

زندگینامه هری دین استنتون

بیوگرافی هری دین استنتون

فعالیت هنری

هری دین استنتون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۵ در ۴۰ سالگی در فیلم سواری در گردباد به کارگردانی Monte Hellman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم رنگو، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای هری دین استنتون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جک نیکلسون، Cameron Mitchell، Millie Perkins و Katherine Squire را تجربه کرد.

هری دین استنتون در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم هری دین استنتون در این سال، بازیگری در فیلم رنگو به کارگردانی گور وربینسکی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هری دین استنتون بازی در فیلم رنگو بوده است. هری دین استنتون سال ۱۳۹۰ در ۸۵ سالگی در فیلم رنگو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با گور وربینسکی همکاری داشته است. هری دین استنتون توانست با بازی در فیلم رنگو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی دپ، ایسلا فیشر، تیموتی اولیفانت و Abigail Breslin بر تجارب او افزود.

سایر آثار

هری دین استنتون علاوه‌بر فیلم رنگو، سال ۱۳۷۸ در ۷۳ سالگی در فیلم مسیر سبز نیز بازی کرده است. هری دین استنتون این‌بار با فرانک دارابونت یعنی کارگردان فیلم مسیر سبز و هنرمندانی چون تام هنکس، مایکل کلارک دانکن، دیوید مورس و بونی لین هانت همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیم وایلد

در این سال‌ها هری دین استنتون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کریس کریستوفرسون با ۴ مرتبه، جک نیکلسون با ۴ مرتبه، بروس درن با ۳ مرتبه، Grace Zabriskie با ۳ مرتبه و Warren Oates با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با هری دین استنتون داشته‌اند.

فیلم ها

قهرمانان کلی (۱۹۷۰)
دلینگر (۱۹۷۳)
زمان درستکاری (۱۹۷۸)
بیگانه (۱۹۷۹)
دکترهای جوان عاشق (۱۹۸۲)
مرد مخزن (۱۹۸۴)
پاریس، تگزاس (۱۹۸۴)
زیبا در صورتی (۱۹۸۶)
آخرین وسوسه مسیح (۱۹۸۸)
رؤیای یک رؤیای کوچک (۱۹۸۹)
از ته دل وحشی (۱۹۹۰)
او خیلی دوست داشتنیه (۱۹۹۷)
مسیر سبز (۱۹۹۹)
بیعانه (۲۰۰۱)
داستان وندل بیکر
شما، من و دوپری
جهش بزرگ
حماقت برای عشق
زمانی برای کشتن
سپیده‌دم سرخ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هری دین استنتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه