بیوگرافی کریسپین گلاور

4 سال پیش
بیوگرافی کریسپین گلاور
Rate this post

بیوگرافی کریسپین گلاور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریسپین گلاور، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب»، فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» و فیلم سینمایی «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟» فعالیت داشته است.

زندگینامه کریسپین گلاور

بیوگرافی کریسپین گلاور

فعالیت هنری

کریسپین گلاور نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۱۹ سالگی در فیلم My Tutor به کارگردانی George Bowers بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آلیس در سرزمین عجایب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کریسپین گلاور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Matt Lattanzi، Caren Kaye، Kevin McCarthy و Clark Brandon را تجربه کرد.

کریسپین گلاور در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کریسپین گلاور در این سال، بازیگری در فیلم آلیس در سرزمین عجایب به کارگردانی تیم برتون، فیلم Mr. Nice به کارگردانی Bernard Rose و فیلم وان داغ ماشین زمان ۲ به کارگردانی Steve Pink محسوب می‌شود.

آلیس در سرزمین عجایب

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کریسپین گلاور بازی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب بوده است. کریسپین گلاور سال ۱۳۸۹ در ۴۶ سالگی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیم برتون همکاری داشته است. کریسپین گلاور توانست با بازی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر میا واشیکوفسکا، جانی دپ، هلنا بونهام کارتر و ان هتوی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلامرضا صنعتگر

کریسپین گلاور علاوه‌بر فیلم آلیس در سرزمین عجایب، سال ۱۳۶۴ در ۲۱ سالگی در فیلم بازگشت به آینده نیز بازی کرده است. کریسپین گلاور این‌بار با رابرت زمکیس یعنی کارگردان فیلم بازگشت به آینده و هنرمندانی چون مایکل جی فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون و توماس ویلسون همکاری داشت.

در این سال‌ها کریسپین گلاور با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران یوما تورمن با ۳ مرتبه، جان هرت با ۳ مرتبه، جانی دپ با ۳ مرتبه، لورا درن با ۲ مرتبه و بیلی زین با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کریسپین گلاور داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریسپین گلاور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه