بیوگرافی دیلان مک‌درموت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دیلان مک‌درموت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Dylan McDermott، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مزایای گوشه گیر بودن»، فیلم سینمایی «سقوط المپیوس» و فیلم سینمایی «کمپین یا مبارزۀ انتخاباتی» فعالیت داشته است.

زندگینامه دیلان مک‌درموت

بیوگرافی دیلان مک‌درموت

فعالیت هنری

Dylan McDermott نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۶ در ۲۶ سالگی در فیلم تپه همبرگر به کارگردانی John Irvin بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مزایای گوشه گیر بودن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Dylan McDermott محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Anthony Barrile، Michael Boatman، دان چیدل و Michael Dolan را تجربه کرد.

Dylan McDermott در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Dylan McDermott در این سال، بازیگری در فیلم مزایای گوشه گیر بودن به کارگردانی Stephen Chbosky، فیلم Nobody Walks به کارگردانی Ry Russo-Young و فیلم کمپین یا مبارزۀ انتخاباتی به کارگردانی Jay Roach محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Dylan McDermott بازی در فیلم مزایای گوشه گیر بودن بوده است. Dylan McDermott سال ۱۳۹۱ در ۵۱ سالگی در فیلم مزایای گوشه گیر بودن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Stephen Chbosky همکاری داشته است. Dylan McDermott توانست با بازی در فیلم مزایای گوشه گیر بودن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Logan Lerman، اما واتسون، ازرا میلر و Kate Walsh بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کن لئونگ
فیلم مزایای گوشه گیر بودن

Dylan McDermott علاوه‌بر فیلم مزایای گوشه گیر بودن، سال ۱۳۹۱ در ۵۱ سالگی در فیلم کمپین یا مبارزۀ انتخاباتی نیز بازی کرده است. Dylan McDermott این‌بار با Jay Roach یعنی کارگردان فیلم کمپین یا مبارزۀ انتخاباتی و هنرمندانی چون ویل فرل، زک گالیفیاناکیس، جیسون سودیکیس و Katherine LaNasa همکاری داشت.

در این سال‌ها Dylan McDermott با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مورگان فریمن با ۲ مرتبه، کری الویس با ۲ مرتبه، تام اسکریت با ۲ مرتبه و Robert Forster با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Dylan McDermott داشته‌اند.

فیلم ها

ماگنولیاهای فولادی (۱۹۸۹)
خانه‌ای برای تعطیلات (۱۹۹۵)
هیئت منصفه فراری (۲۰۰۲)
مهمانی هیولا (۲۰۰۳)
مزایای خجالتی بودن (۲۰۱۲)
سقوط المپیوس (۲۰۱۳)
بازمانده (۲۰۱۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیلان مک‌درموت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه