بیوگرافی چارلین وودارد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی چارلین وودارد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Charlayne Woodard، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «هتل میلیون دلاری»، فیلم سینمایی «Twister» و فیلم سینمایی «Around the Fire» فعالیت داشته است.

زندگینامه چارلین وودارد

بیوگرافی چارلین وودارد

فعالیت هنری

Charlayne Woodard نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۳ در ۳۱ سالگی در فیلم Crackers به کارگردانی Louis Malle بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هتل میلیون دلاری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Charlayne Woodard محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دونالد ساترلند، جک واردن، شان پن و Wallace Shawn را تجربه کرد.

Charlayne Woodard در سال ۱۳۷۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Charlayne Woodard در این سال، بازیگری در فیلم هتل میلیون دلاری به کارگردانی ویم وندرس و فیلم آسیب ناپذیر به کارگردانی ام. نایت شیامالان محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Charlayne Woodard بازی در فیلم هتل میلیون دلاری بوده است. Charlayne Woodard سال ۱۳۷۹ در ۴۷ سالگی در فیلم هتل میلیون دلاری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ویم وندرس همکاری داشته است. Charlayne Woodard توانست با بازی در فیلم هتل میلیون دلاری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Jeremy Davies، میلا یوویچ، مل گیبسون و جیمی اسمیتس بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید جبلّی

Charlayne Woodard علاوه‌بر فیلم هتل میلیون دلاری، سال ۱۳۷۹ در ۴۷ سالگی در فیلم آسیب ناپذیر نیز بازی کرده است. Charlayne Woodard این‌بار با ام. نایت شیامالان یعنی کارگردان فیلم آسیب ناپذیر و هنرمندانی چون بروس ویلیس، ساموئل ال. جکسون، رابین رایت و Spencer Treat Clark همکاری داشت.

در این سال‌ها Charlayne Woodard با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Anthony LaPaglia با ۲ مرتبه و Elizabeth Lawrence با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Charlayne Woodard داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی چارلین وودارد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه