بیوگرافی کیم گوتیه‌رس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کیم گوتیه‌رس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Quim Gutiérrez، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «Cousinhood»، فیلم سینمایی «Family United» و فیلم سینمایی «Los últimos días» فعالیت داشته است.

زندگینامه کیم گوتیه‌رس

بیوگرافی کیم گوتیه‌رس

فعالیت هنری

Quim Gutiérrez نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۵ سالگی در فیلم Azuloscurocasinegro به کارگردانی Daniel Sánchez Arévalo بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Family United، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Quim Gutiérrez محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Raúl Arévalo، Marta Etura، Antonio de la Torre و Héctor Colomé را تجربه کرد.

Quim Gutiérrez در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Quim Gutiérrez در این سال، بازیگری در فیلم Three Many Weddings به کارگردانی Javier Ruiz Caldera، فیلم Family United به کارگردانی Daniel Sánchez Arévalo و فیلم Los últimos días به کارگردانی David Pastor و Àlex Pastor محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Quim Gutiérrez بازی در فیلم Family United بوده است. Quim Gutiérrez سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم Family United نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Daniel Sánchez Arévalo همکاری داشته است. Quim Gutiérrez توانست با بازی در فیلم Family United تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Antonio de la Torre، Roberto Álamo، Miquel Fernández و Patrick Criado بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افخم مهاجر

Quim Gutiérrez علاوه‌بر فیلم Family United، سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم Three Many Weddings نیز بازی کرده است. Quim Gutiérrez این‌بار با Javier Ruiz Caldera یعنی کارگردان فیلم Three Many Weddings و هنرمندانی چون Inma Cuesta، Martiño Rivas، Paco León و Rossy de Palma همکاری داشت.

در این سال‌ها Quim Gutiérrez با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Antonio de la Torre با ۴ مرتبه، Raúl Arévalo با ۳ مرتبه، Berto Romero با ۲ مرتبه، Toni Sevilla با ۲ مرتبه و Inma Cuesta با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Quim Gutiérrez داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیم گوتیه‌رس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه