بیوگرافی مارسلا مار

4 سال پیش
بیوگرافی مارسلا مار
Rate this post

بیوگرافی مارسلا مار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Marcela Mar، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «The Hidden Face»، فیلم سینمایی «Cambio de ruta» و فیلم سینمایی «Satanás» فعالیت داشته است.

زندگینامه مارسلا مار

بیوگرافی مارسلا مار

فعالیت هنری

مارسلا مار نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۹ سالگی در فیلم Satanás به کارگردانی Andrés Baiz بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم The Hidden Face، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Marcela Mar محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Marcela Valencia، Blas Jaramillo، Lucia Rengifo و Isabel Gaona را تجربه کرد.

مارسلا مار در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Marcela Mar در این سال، بازیگری در فیلم The Hidden Face به کارگردانی Andrés Baiz محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مارسلا مار بازی در فیلم The Hidden Face بوده است. Marcela Mar سال ۱۳۹۰ در ۳۳ سالگی در فیلم The Hidden Face نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Andrés Baiz همکاری داشته است. Marcela Mar توانست با بازی در فیلم The Hidden Face تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Quim Gutiérrez، Martina García، María Soledad Rodríguez و Jose Luis Garcia بر تجارب او افزود.

مارسلا مار علاوه‌بر فیلم The Hidden Face،

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کمیلا بل

سال ۱۳۹۳ در ۳۶ سالگی در فیلم Cambio de ruta نیز بازی کرده است. Marcela Mar این‌بار با یعنی کارگردان فیلم Cambio de ruta و هنرمندانی چون Héctor Jiménez، ساندرا اچوریا، Carolina Bang و Dolores Heredia همکاری داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارسلا مار
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه