بیوگرافی کلارا لاگو

4 سال پیش
بیوگرافی کلارا لاگو
4.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی کلارا لاگو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلارا لاگو (اسپانیایی: Clara Lago‎؛ زادهٔ ۶ مارس ۱۹۹۰) یک هنرپیشه اهل اسپانیا است. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه کلارا لاگو

بیوگرافی کلارا لاگو

فعالیت هنری

او بابت بازی در فیلم «سفرهای کارول»، نامزد دریافت «جایزه گویا» بود. همچنین در سال ۲۰۱۱ میلادی، بابت هنرنمایی‌اش در فیلم «چهرهٔ پنهان»، برندهٔ جایزه شوتینگ استارز در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

کلارا در سال ۲۰۱۴ میلادی در فلیم «هشت نام‌خانوادگی باسکی» بازی کرد که رکورد فروش فیلم را با ۷۵ میلیون دلار در تاریخ اسپانیا شکاند.

وی همچنین در فیلم انقراض (۲۰۱۰)، رفت‌وآمد (۲۰۱۸) و مجموعهٔ تلویزیونی مردان پاکو بازی کرده است.

سایر اطلاعات هنری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Clara Lago بازی در فیلم رفت و آمد بوده است. Clara Lago سال ۱۳۹۷ در ۲۹ سالگی در فیلم رفت و آمد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ژاومه کولت-سرا همکاری داشته است. Clara Lago توانست با بازی در فیلم رفت و آمد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لیام نیسون، ویرا فارمیگا، پاتریک ویلسون و جاناتان بانکز بر تجارب او افزود.

Clara Lago علاوه‌بر فیلم رفت و آمد، سال ۱۳۹۴ در ۲۶ سالگی در فیلم Extinction نیز بازی کرده است. Clara Lago این‌بار با Miguel Ángel Vivas یعنی کارگردان فیلم Extinction و هنرمندانی چون متیو فاکس، جفری داناوان، Quinn McColgan و Valeria Vereau همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی زهرا سعیدی

در این سال‌ها Clara Lago با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Dani Rovira با ۳ مرتبه، Rosa Maria Sardà با ۲ مرتبه، María Valverde با ۲ مرتبه، Karra Elejalde با ۲ مرتبه و Alicia Rubio با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Clara Lago داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلارا لاگو
4.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه