بیوگرافی مهری شیرازی

4 سال پیش
2/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی مهری شیرازی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مهری شیرازی طراح گریم سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۲۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مهری شیرازی می‌توان به فعالیت در سریال امام علی (ع)، سریال ترش و شیرین و سریال متهم گریخت اشاره کرد.

زندگینامه مهری شیرازی

بیوگرافی مهری شیرازی

فعالیت هنری

مهری شیرازی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۶۴ در ۳۶ سالگی در سریال آئینه (فصل ۱) به کارگردانی غلامحسین لطفی به عنوان طراح گریم فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال امام علی (ع)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهری شیرازی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا بابک، مهین شهابی، مرجانه گلچین و پوراندخت مهیمن را تجربه کرد.

مهری شیرازی در سال ۱۳۷۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهری شیرازی در این سال، فعالیت در سریال امام علی (ع) به کارگردانی سید داود میر‌باقری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهری شیرازی فعالیت در سریال امام علی (ع) بوده است. مهری شیرازی سال ۱۳۷۵ در ۴۷ سالگی در سریال امام علی (ع) به عنوان طراح گریم فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مهری شیرازی توانست با فعالیت در سریال امام علی (ع) تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اندی تننت

مهری شیرازی علاوه‌بر سریال امام علی (ع)، سال ۱۳۸۵ در ۵۷ سالگی در سریال ترش و شیرین نیز فعالیت داشته است. مهری شیرازی این‌بار با رضا عطاران یعنی کارگردان سریال ترش و شیرین و هنرمندانی چون شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم همکاری داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهری شیرازی
2/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه