بیوگرافی کارا الخالده

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کارا الخالده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Karra Elejalde، بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «۱۸۹۸٫ Los últimos de Filipinas»، فیلم سینمایی «Días contados» و فیلم سینمایی «Acción mutante» فعالیت داشته است.

زندگینامه کارا الخالده

بیوگرافی کارا الخالده

فعالیت هنری

Karra Elejalde نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در ۳۲ سالگی در فیلم Vacas به کارگردانی Julio Medem بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Días contados، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Karra Elejalde محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Emma Suárez، Carmelo Gómez، Ana Torrent و Klara Badiola را تجربه کرد.

Karra Elejalde در سال ۱۳۷۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Karra Elejalde در این سال، بازیگری در فیلم Días contados به کارگردانی Imanol Uribe محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Karra Elejalde بازی در فیلم Días contados بوده است. Karra Elejalde سال ۱۳۷۳ در ۳۴ سالگی در فیلم Días contados نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Imanol Uribe همکاری داشته است. Karra Elejalde توانست با بازی در فیلم Días contados تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Carmelo Gómez، Ruth Gabriel، خاویر باردم و Candela Peña بر تجارب او افزود.

سایر آثار

Karra Elejalde علاوه‌بر فیلم Días contados، سال ۱۳۹۴ در ۵۵ سالگی در فیلم Rey Gitano نیز بازی کرده است. Karra Elejalde این‌بار با Juanma Bajo Ulloa یعنی کارگردان فیلم Rey Gitano و هنرمندانی چون Manuel Manquiña، Arturo Valls، María León و Rosa Maria Sardà همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آریا عظیمی‌نژاد

با اینکه Karra Elejalde را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. Karra Elejalde علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر Karra Elejalde در حرفه‌ی نویسنده، فیلم Airbag است.

در این سال‌ها Karra Elejalde با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Carmelo Gómez با ۴ مرتبه،

Rosa Maria Sardà با ۳ مرتبه، Emma Suárez با ۳ مرتبه، Carmen Machi با

۳ مرتبه و Ane Sánchez با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با Karra Elejalde داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارا الخالده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه