بیوگرافی باربارا گوئناگا

4 سال پیش
بیوگرافی باربارا گوئناگا
4.2/5 - (38 امتیاز)

بیوگرافی باربارا گوئناگا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Bárbara Goenaga، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «Revelados»، فیلم سینمایی «Guernica» و فیلم سینمایی «Agnosia» فعالیت داشته است.

زندگینامه باربارا گوئناگا

بیوگرافی باربارا گوئناگا

فعالیت هنری

Bárbara Goenaga نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۴ سالگی در فیلم جنایات زمانه به کارگردانی Nacho Vigalondo بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Guernica، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Bárbara Goenaga محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Karra Elejalde، Candela Fernández، Nacho Vigalondo و Juan Inciarte را تجربه کرد.

Bárbara Goenaga در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Bárbara Goenaga در این سال، بازیگری در فیلم Guernica به کارگردانی Koldo Serra محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Bárbara Goenaga بازی در فیلم Guernica بوده است. Bárbara Goenaga سال ۱۳۹۵ در ۳۳ سالگی در فیلم Guernica نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Koldo Serra همکاری داشته است. Bárbara Goenaga توانست با بازی در فیلم Guernica تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بورن گورمن، جیمز دارسی، جک دونپورت و María Valverde بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شریل کرو

Bárbara Goenaga علاوه‌بر فیلم Guernica، سال ۱۳۸۹ در ۲۷ سالگی در فیلم Agnosia نیز بازی کرده است. Bárbara Goenaga این‌بار با Eugenio Mira یعنی کارگردان فیلم Agnosia و هنرمندانی چون Eduardo Noriega، Félix Gómez، Martina Gedeck و Jack Taylor همکاری داشت.

در این سال‌ها Bárbara Goenaga با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Álex García با ۲ مرتبه بیشترین همکاری

را با Bárbara Goenaga داشته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باربارا گوئناگا
4.2/5 - (38 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه