بیوگرافی مت اولری

4 سال پیش
4.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی مت اولری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Matt O’Leary، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «محکوم به مرگ»، فیلم سینمایی «بچه های جاسوس ۳: بازی باخته» و فیلم سینمایی «Solstice» فعالیت داشته است.

زندگینامه مت اولری

بیوگرافی مت اولری

فعالیت هنری

Matt O’Leary نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۸ در ۲ سالگی در فیلم سرزمین مجازات به کارگردانی Bill Paxton بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم محکوم به مرگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Matt O’Leary محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Matthew McConaughey، Powers Boothe، Jeremy Sumpter و Levi Kreis را تجربه کرد.

Matt O’Leary در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Matt O’Leary در این سال، بازیگری در فیلم محکوم به مرگ به کارگردانی جیمز وان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Matt O’Leary بازی در فیلم محکوم به مرگ بوده است. Matt O’Leary سال ۱۳۸۶ در ۲۰ سالگی در فیلم محکوم به مرگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز وان همکاری داشته است. Matt O’Leary توانست با بازی در فیلم محکوم به مرگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کوین بیکن، جان گودمن، Kelly Preston و Garrett Hedlund بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری اولدمن

Matt O’Leary علاوه‌بر فیلم محکوم به مرگ، سال ۱۳۸۷ در ۲۱ سالگی در فیلم Solstice نیز بازی کرده است. Matt O’Leary این‌بار با Daniel Myrick یعنی کارگردان فیلم Solstice و هنرمندانی چون Elisabeth Harnois، Shawn Ashmore، Hilarie Burton و Amanda Seyfried همکاری داشت.

در این سال‌ها Matt O’Leary با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Briana Evigan با ۳ مرتبه، Rebecca Tilney با ۲ مرتبه،

استیو بوشمی با ۲ مرتبه، امیلی دی راوین با ۲ مرتبه و جمی چانگ با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Matt O’Leary داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت اولری
4.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه