بیوگرافی مایک فوگل

4 سال پیش
بیوگرافی مایک فوگل
4.8/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی مایک فوگل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Mike Vogel، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «خدمتکاران»، سریال تلویزیونی «Under the Dome» و فیلم سینمایی «Havoc» فعالیت داشته است.

زندگینامه مایک فوگل

بیوگرافی مایک فوگل

فعالیت هنری

Mike Vogel نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۲۴ سالگی در فیلم Grind به کارگردانی Casey La Scala بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم خدمتکاران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Mike Vogel محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Adam Brody، Joey Kern، Vince Vieluf و جنیفر موریسون را تجربه کرد.

Mike Vogel در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Mike Vogel در این سال، بازیگری در فیلم خدمتکاران به کارگردانی تیت تیلور محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Mike Vogel بازی در فیلم خدمتکاران بوده است. Mike Vogel سال ۱۳۹۰ در ۳۲ سالگی در فیلم خدمتکاران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیت تیلور همکاری داشته است. Mike Vogel توانست با بازی در فیلم خدمتکاران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اما استون، وایولا دیویس، اکتاویا اسپنسر و برایس دالاس هاوارد بر تجارب او افزود.

Mike Vogel علاوه‌بر فیلم خدمتکاران، سال ۱۳۸۴ در ۲۶ سالگی در فیلم Havoc نیز بازی کرده است. Mike Vogel این‌بار با Barbara Kopple یعنی کارگردان فیلم Havoc و هنرمندانی چون ان هتوی، Bijou Phillips، شیری اپلبی و مایکل بین همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

در این سال‌ها Mike Vogel با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دیوید مورس با ۲ مرتبه، چنینگ تاتوم با ۲ مرتبه،

کریستوفر مک دونالد با ۲ مرتبه، Mena Suvari با ۲ مرتبه و Freddy Rodríguez با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Mike Vogel داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایک فوگل
4.8/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه