بیوگرافی جسیکا لوکاس

4 سال پیش
4.3/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی جسیکا لوکاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Jessica Lucas، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «کلبه وحشت»، فیلم سینمایی «پیمان» و فیلم سینمایی «پمپی» فعالیت داشته است.

زندگینامه جسیکا لوکاس

بیوگرافی جسیکا لوکاس

فعالیت هنری

Jessica Lucas نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۱ سالگی در فیلم این دختر همان مرد است به کارگردانی Andy Fickman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم پیمان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Jessica Lucas محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Amanda Bynes، Laura Ramsey، چنینگ تاتوم و Vinnie Jones را تجربه کرد.

Jessica Lucas در سال ۱۳۸۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Jessica Lucas در این سال، بازیگری در فیلم این دختر همان مرد است به کارگردانی Andy Fickman و فیلم پیمان به کارگردانی Renny Harlin محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Jessica Lucas بازی در فیلم پیمان بوده است. Jessica Lucas سال ۱۳۸۵ در ۲۱ سالگی در فیلم پیمان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Renny Harlin همکاری داشته است. Jessica Lucas توانست با بازی در فیلم پیمان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Steven Strait، سباستین استن، توبی همینگوی و Laura Ramsey بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید کنگرانی

در این سال‌ها Jessica Lucas با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Laura Ramsey با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Jessica Lucas داشته است.

سایر آثار

این دختر همان مرد است (۲۰۰۶)
کلاورفیلد (۲۰۰۸)
مامان بزرگ (۲۰۱۱)
مرده شریر (۲۰۱۳)
آن لحظه مزخرف (۲۰۱۴)
پمپئی (۲۰۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسیکا لوکاس
4.3/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه