بیوگرافی مایکل استال-دیوید

4 سال پیش
بیوگرافی مایکل استال-دیوید
Rate this post

بیوگرافی مایکل استال-دیوید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Michael Stahl-David، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «لیندون بی جانسون»، فیلم سینمایی «کلاورفیلد» و فیلم سینمایی «The Bounceback» فعالیت داشته است.

زندگینامه مایکل استال-دیوید

بیوگرافی مایکل استال-دیوید

فعالیت هنری

Michael Stahl-David نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۲۶ سالگی در فیلم کلاورفیلد به کارگردانی Matt Reeves بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لیندون بی جانسون، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Michael Stahl-David محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Mike Vogel، Jessica Lucas، لیزی کاپلان و تی جی میلر را تجربه کرد.

Michael Stahl-David در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Michael Stahl-David در این سال، بازیگری در فیلم لیندون بی جانسون به کارگردانی راب رینر محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Michael Stahl-David بازی در فیلم لیندون بی جانسون بوده است. Michael Stahl-David سال ۱۳۹۵ در ۳۴ سالگی در فیلم لیندون بی جانسون نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با راب رینر همکاری داشته است. Michael Stahl-David توانست با بازی در فیلم لیندون بی جانسون تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جنیفر جیسن لی، وودی هارلسون، بیل پولمن و سی توماس هوول بر تجارب او افزود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل استال-دیوید
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه