بیوگرافی اَنجول نیگام

4 سال پیش
بیوگرافی اَنجول نیگام
Rate this post

بیوگرافی اَنجول نیگام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Anjul Nigam، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «کاراگاه حقیقی»، فیلم سینمایی «The First $20 Million Is Always the Hardest» و فیلم سینمایی «کلاورفیلد» فعالیت داشته است.

زندگینامه اَنجول نیگام

بیوگرافی اَنجول نیگام

فعالیت هنری

Anjul Nigam نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۳۷ سالگی در فیلم The First $20 Million Is Always the Hardest به کارگردانی Mick Jackson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کاراگاه حقیقی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Anjul Nigam محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Adam Garcia، روزاریو داوسون، Jake Busey و Enrico Colantoni را تجربه کرد.

Anjul Nigam در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Anjul Nigam در این سال، بازیگری در سریال کاراگاه حقیقی به کارگردانی جاستین لین، John Crowley و Cary Joji Fukunaga محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Anjul Nigam بازی در سریال کاراگاه حقیقی بوده است. Anjul Nigam سال ۱۳۹۳ در ۴۹ سالگی در سریال کاراگاه حقیقی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جاستین لین همکاری داشته است. Anjul Nigam توانست با بازی در سریال کاراگاه حقیقی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وینس وان، کالین فارل، ریچل مک آدامز و متیو مک کانهی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود دینی

Anjul Nigam علاوه‌بر سریال کاراگاه حقیقی، سال ۱۳۸۷ در ۴۳ سالگی در فیلم کلاورفیلد نیز بازی کرده است. Anjul Nigam این‌بار با Matt Reeves یعنی کارگردان فیلم کلاورفیلد و هنرمندانی چون Mike Vogel، Jessica Lucas، لیزی کاپلان و تی جی میلر همکاری داشت.

در این سال‌ها Anjul Nigam با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jake Busey با ۲ مرتبه و Brighton Sharbino با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Anjul Nigam داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اَنجول نیگام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه