بیوگرافی ‏سلمان فرخنده‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏سلمان فرخنده‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سلمان فرخنده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سلمان فرخنده می‌توان به بازیگری در سریال آسپرین، سریال بچه مهندس و فیلم در مدت معلوم اشاره کرد.

زندگینامه سلمان فرخنده‏

بیوگرافی ‏سلمان فرخنده‏

فعالیت هنری

سلمان فرخنده نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم ۵۰ قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سلمان فرخنده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، فرزین صابونی و محسن آفتاب‌سوار را تجربه کرد.

سلمان فرخنده در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سلمان فرخنده در این سال، بازیگری در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سلمان فرخنده بازی در سریال آسپرین بوده است. سلمان فرخنده سال ۱۳۹۵ سریال آسپرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرهاد نجفی همکاری داشته است. سلمان فرخنده توانست با بازی در سریال آسپرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی بر تجارب او افزود.

سریال آسپرین

سلمان فرخنده علاوه‌بر سریال آسپرین، سال ۱۳۹۶ در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است. سلمان فرخنده این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیما نادری

با اینکه سلمان فرخنده را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم،

اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. سلمان فرخنده علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان

نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر سلمان فرخنده در حرفه‌ی نویسنده، سریال مینو است.

در این سال‌ها سلمان فرخنده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهدیه نساج با ۳ مرتبه، محمود‌ پاک‌نیت با ۲ مرتبه،

عباس غزالی با ۲ مرتبه و افشین نخعی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با سلمان فرخنده داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏سلمان فرخنده‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه