بیوگرافی حسین کندری

4 سال پیش
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی حسین کندری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 حسین کندری مدیر فیلم برداری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسین کندری می‌توان به فعالیت در فیلم شنل، فیلم اینجا کسی نمی‌میرد و فیلم روایت ناپدیدشدن مریم اشاره کرد.

زندگینامه حسین کندری

بیوگرافی حسین کندری

فعالیت هنری

حسین کندری کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۹۲ در فیلم روایت ناپدیدشدن مریم به کارگردانی محمد‌رضا لطفی به عنوان مدیر فیلم برداری فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شنل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین کندری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون افسانه ناصری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا و صدف بهشتی را تجربه کرد.

حسین کندری در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حسین کندری در این سال، فعالیت در فیلم شنل به کارگردانی حسین کندری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین کندری فعالیت در فیلم شنل بوده است. حسین کندری سال ۱۳۹۵ فیلم شنل به عنوان مدیر فیلم برداری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. حسین کندری توانست با فعالیت در فیلم شنل تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر باران کوثری، رضا بهبودی، فهیمه رحیم‌نیا و مهدی حسینی‌نیا توانست سطح کاری او را متحول کند.

فیلم شنل

حسین کندری علاوه‌بر فیلم شنل، سال ۱۳۹۴ در فیلم اینجا کسی نمی‌میرد نیز فعالیت داشته است. حسین کندری این‌بار با هنرمندانی چون بهار کاتوزی، هومن سیدی، رضا بهبودی و مهدی حسینی‌نیا همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلاد کیایی

با اینکه حسین کندری را بیشتر بعنوان مدیر فیلم برداری می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. حسین کندری علاوه‌بر مدیر فیلم برداری به‌عنوان کارگردان، طراح صحنه و عکاس نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار حسین کندری در حرفه‌ی کارگردان، فیلم شنل و فیلم اینجا کسی نمی‌میرد است. مهم‌ترین اثر حسین کندری در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم روایت ناپدیدشدن مریم است. مهم‌ترین اثر حسین کندری در حرفه‌ی عکاس، فیلم روایت ناپدیدشدن مریم است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسین کندری
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه