بیوگرافی فهیمه رحیم‌نیا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی فهیمه رحیم‌نیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فهیمه رحیم‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مادرانه»، فیلم سینمایی «مسافران» و فیلم سینمایی «شنل» فعالیت داشته است.

زندگینامه فهیمه رحیم‌نیا

بیوگرافی فهیمه رحیم‌نیا

فعالیت هنری

فهیمه رحیم‌نیا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۱ در فیلم تجاوز به کارگردانی حمید مصداقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مادرانه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فهیمه رحیم‌نیا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داوود رشیدی، اکبر مشکین، آذر فخر و بهزاد فراهانی را تجربه کرد.

فهیمه رحیم‌نیا در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم فهیمه رحیم‌نیا در این سال، بازیگری در فیلم خانوم به کارگردانی تینا پاکروان و سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فهیمه رحیم‌نیا بازی در سریال مادرانه بوده است. فهیمه رحیم‌نیا سال ۱۳۹۲ سریال مادرانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. فهیمه رحیم‌نیا توانست با بازی در سریال مادرانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی و شقایق فراهانی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد مهرانفر

فهیمه رحیم‌نیا علاوه‌بر سریال مادرانه، سال ۱۳۹۵ در فیلم شنل نیز بازی کرده است. فهیمه رحیم‌نیا این‌بار با حسین کندری یعنی کارگردان فیلم شنل و هنرمندانی چون باران کوثری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا و بهار کاتوزی همکاری داشت.

در این سال‌ها فهیمه رحیم‌نیا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شقایق فراهانی با ۴ مرتبه، بهزاد فراهانی با ۴ مرتبه، گلشیفته فراهانی با ۳ مرتبه، آتیلا پسیانی با ۲ مرتبه و عباس شادروان جامعی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با فهیمه رحیم‌نیا داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فهیمه رحیم‌نیا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه