بیوگرافی نوید خداشناس

4 سال پیش
3.8/5 - (32 امتیاز)

بیوگرافی نوید خداشناس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نوید خداشناس، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در آثاری نظیر؛ سریال‌های تلویزیونی «پشت‌بام تهران»، «مدینه» و «مادرانه» فعالیت داشته است.

زندگینامه نوید خداشناس

بیوگرافی نوید خداشناس

فعالیت هنری

نوید خداشناس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در فیلم کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی یدالله صمدی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دودکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نوید خداشناس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیر جعفری، مهران رجبی، مرتضی احمدی و کیومرث ملک‌مطیعی را تجربه کرد.

نوید خداشناس در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم نوید خداشناس در این سال، بازیگری در سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی و سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نوید خداشناس بازی در سریال دودکش بوده است. نوید خداشناس سال ۱۳۹۲ سریال دودکش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین لطیفی همکاری داشته است. نوید خداشناس توانست با بازی در سریال دودکش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان

نوید خداشناس علاوه‌بر سریال دودکش، سال ۱۳۹۴ در سریال پشت‌بام تهران نیز بازی کرده است. نوید خداشناس این‌بار با بهرنگ توفیقی یعنی کارگردان سریال پشت‌بام تهران و هنرمندانی چون کامبیز دیرباز، سام درخشانی، لعیا زنگنه و ثریا قاسمی همکاری داشت.

در این سال‌ها نوید خداشناس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شهین تسلیمی با ۵ مرتبه، حمیدرضا هدایتی با ۴ مرتبه، مهدی سلطانی با ۴ مرتبه، حمید غلامی با ۳ مرتبه و آتیلا پسیانی با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با نوید خداشناس داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نوید خداشناس
3.8/5 - (32 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه