بیوگرافی یاس نوروزی

4 سال پیش
4.8/5 - (130 امتیاز)

بیوگرافی یاس نوروزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یاس نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار یاس نوروزی می‌توان به بازیگری در سریال دودکش، سریال پادری و فیلم قهرمانان کوچک اشاره کرد.

زندگینامه یاس نوروزی

بیوگرافی یاس نوروزی

فعالیت هنری

یاس نوروزی در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم یاس نوروزی در این سال، بازیگری در سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی یاس نوروزی بازی در سریال دودکش بوده است. یاس نوروزی سال ۱۳۹۲ سریال دودکش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین لطیفی همکاری داشته است. یاس نوروزی توانست با بازی در سریال دودکش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز بر تجارب او افزود.

یاس نوروزی علاوه‌بر سریال دودکش، سال ۱۳۹۵ در سریال پادری نیز بازی کرده است. یاس نوروزی این‌بار با محمدحسین لطیفی یعنی کارگردان سریال پادری و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز و نگار عابدی همکاری داشت.

در این سال‌ها یاس نوروزی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا شیرخانلو با ۴ مرتبه، شهین تسلیمی با ۲ مرتبه، پارسیا شکوری فرد با ۲ مرتبه، نادر سلیمانی با ۲ مرتبه و نصرت میرعظیمی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با یاس نوروزی داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنجلینا جولی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یاس نوروزی
4.8/5 - (130 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • حامد پدرام
    3 سال پیش

    خیلی عالی، همیشه یاس جان موفق باشی در عرصه هنری.